Sunday, February 7, 2010

Dah lama x update

YAAHAAAA....aku rasa dah agak lama jugak aku x update blog ni. Hari2 bukak, tapi hanya untuk tgk mana2 friends aku yg dah update, tapi sendiri punya x update2...huhuuuu....Hari ni masih xde idea nak tulis apa2...cuma nak bgtau yg aku x sabar nak balik rumah minggu depan (^o^) Dah lama rasanya x balik. Aku dah beli tiket Jumaat malam, tapi tetiba haritu lecturer aku kata kelas hari Jumaat batal...adus...kalau tau awal, dah lama aku beli tiket malam Khamis..

Then skrg ni aku tgh layan anime dan beberapa cerita2 waktu kecik2 dulu...saje bosan2. Betul2 bring back memories..Aku tgh layan :

Fairy Tails Anime

Shinkenger : lagi 1 episod nak habis

Flashman : cerita ni dibuat tahun 1986..tahun aku lahir

Jetman : antara costume super sentai yg aku paling suka
.
.

No comments: