Wednesday, April 14, 2010

Musim Peperiksaan

YAAHAAAA... mcm biasa la bila exam dah dekat, mula la otak ni serabut balik seperti yg selalu terjadi di hujung setiap semester. Walaupun sem ni aku ambik sikit je subjek, but still memeningkan kepala jugak. Mana tidaknya, semua subjek sem ni jenis yg kena baca & hafal...adus, sungguh tidak berminat sekali...huhuuuu.

Menambahkan penderitaan aku lagi bila hari peperiksaan bagi kesemua subjek tersebut adalah berturut-turut tanpa sbarang gap...mampos la camni. Dah tu pulak, hari-hari tersebut adalah hari-hari terakhir bagi sesi peperiksaan Fakulti aku..so aku x boleh nak balik awal la. Sejak kebalakangan ni selalu je nampak budak2 row aku kemas2 bag nak balik, siap ade yg terpekik terlolong nyanyi2 lagu, kononya nak meraikan exam diorang yg telah habis...aku ni exam pun blum mula lagi. Jelez betul dibuatnya.

Dan time2 nak exam ni jugaklah mcm2 game datang menjenguk aku... merayu minta aku tolong main (alasan xnak mengaku yg sendiri mmg nak main). So ini telah menyebabkan study aku terganggu yg amat sangat. Bukak buku setengah jam, main game 2 jam. Ini lah anasir2 yg menggangu study aku sepanjang musim peperiksaan ni :


FINAL FANTASY VII
Dah nak dekat habis dah game ni. Kalau ikutkan dah boleh habiskan, but saje je nak habiskan extra quests yg mencabar x ingat dunia punya. Aku dah x ingat ini kali ke berapa aku main FF7 sejak aku mula beli PSOne time sekolah menegah dulu hinggalah sekarang.


POKEMON PLATINUM
Yang ni baru je download ROM dia, but x main lagi. Rasa malas pun ada sebab mesti lebih kurang sama je dengan Pokemon Pearl yg aku pernah main sebelum ini.


POKEMON HEART GOLD & SOUL SILVER
Aku try download ROM menatang ni but x boleh. Sekarang dorang letak syarat pulak kalau nak download. Syaratnya kita mesti buat perjanjian yg kita kena beli katrij yg betul bila dorang release nanti. Jangan harap la aku nak beli. Menyesal aku x download awal2 sebelum dorang letak syarat ni..huhuuuu.

FINAL FANTASY IV NDS
Yes!!! Inilah game yg aku nanti2 kan selama ini. Sebelum ni memang teringin nak main FF4 ni but bila memikirkan yg grafiknya cuma 2D , malas terus aku nak main. But setelah game ni dibuat semula pada pelantar NDS, x sangka pulak yg ianya akan menjadi game 3D. So memang feeling la bila main, terasa mcm main game2 FF7 pulak.

Lepas exam ni bermulalah cuti yg agak panjang...x sabar rasanya but ntah apa la aku nak buat cuti ni. Ade la kawan2 lama buat reunion, mesti best punye. Ade jugak member yg nak kawin...bleh la aku makan free...hehehe.


p/s : Study la sham wei, ade masa lak tulis entri ni..hohoo

3 comments:

Pya said...
This comment has been removed by the author.
Pya said...

addictnye ko ngan game sham. huuu~ jeles jugak nengok orang da abes exam (-_-)

D'Blaze said...

tu la...aku pun blum mula lagi ni..huhuhuuuuuuu