Wednesday, June 15, 2011

Aku Sudah Jadi 'AyahNgah'

Alhamdulillah...bulan lepas aku telah dinaikkan pangkat, walaupun aku x bekerja lagi. Hehehe...pangkat yang dimaksudkan adalah daripada seorang abang, telah mencapai status sebagai seorang bapa saudara a.k.a. ayahngah (mcm dah tua plak, aku muda lagi laa..heheh :p) Ini berikutan kelahiran anak buah aku yang pertama (merangkap anak kakyong aku) pada bulan Mei yang lalu. Pada ketika ini, umurnya telah mencecah 1 bulan. Bertambahlah seorang ahli baru dalam family aku. Dan dengan yang demikian maka apak dan mak aku secara automatiknya turut dinaikkan pangkat sebagai 'Tok' dan 'Opah'...hehehe. Disebabkan aku anak kedua dalam family aku, so gelaran 'ngah' telah diberikan kepada aku.

A'idan Muhammad Dzulhusni

p.s : giliran aku ntah bila la pulak..hehehe. Dan kepada Piya, semoga selamat melahirkan anak :)
.

No comments: