Wednesday, June 15, 2011

Sudah lama tidak ber'blog'

Agaknya dah berapa tahun aku x sentuh blog ni?? Rasanya hampir setahun lebih jugak la. Ni semua angkara diri sendiri sudah malas menulis (atau lebih tepatnya 'menaip') jika dibandingkan sewaktu zaman Degree aku dulu. Sekarang ini hati aku telah tergerak untuk mem'blog' semula setelah aku membaca balik semua entries yg pernah aku tulis sebelum ini. Memang banyak kenangan yg aku dah lupa telah aku ingat semula melalui entries tersebut.

So dari situ aku dapat lihat fungsi blog ini dimana ia bukan saja sekadar tempat aku merepek-repek, malah ia juga boleh dijadikan sebagai diari elektronik yang mampu merekodkan perkara-perkara yang pernah berlaku dalam hidup aku. Cuma yang membezakannya dengan diari sebenar ialah, isi kandungannya x menjadi rahsia dan boleh dibaca oleh ramai orang. Walaupun apa yg aku tulis mungkin tidak dibaca oleh orang lain, tapi sekurang-kurangnya ia akan dibaca oleh aku suatu masa nanti dan menjadi satu kenangan. Lets Blogging!! :)

No comments: