Monday, June 20, 2011

Terlepas Peluang

Hari Sabtu ini, 25hb Jun 2011 bersamaan dengan 23 Rejab 1432 Hijrah akan berlangsungnya kenduri aqiqah dan naik buaian bagi anak buah aku, A'idan. Seperti yang aku pernah nyatakan sebelum ini, A'idan merupakan anak buah aku yang pertama dan cucu pertama bagi mak dan apak aku. So ini bermakna pertama kali kenduri seumpama ini bakal berlangsung di rumah aku.

Pada tarikh yang sama juga, ada pula WWE Superstars (John Morrison dan Melina) akan turun KL bertemu dengan peminat WWE di Malaysia. Kelab Peminat Gusti Malaysia yang disertai aku telah merancang untuk pergi beramai-ramai ke acara tersebut.

So kesimpulannya...tak dapat la aku pergi KL untuk menghadiri acara tersebut...huhuuu..xpe la, anggap la ada hikmah disebalik semua ini. Lagipun apa2 pun kita mesti utamakan keluarga.


p/s : kakyong, berapa upah buat bunting majlis tu nnti?? hehe

1 comment:

Anonymous said...

Upah? Mintak aidan..dia kaya hihi