Monday, April 27, 2009

Berenjoy di kala kerisauan

YAAHAAA....ptg td aku dan rakan-rakan GMM aku telah bergambar kenang-kenangan sempena tahun akhir kami berada di UTM ni. Ktorg berkumpul depan fakulti dalam pkul 6 petang. Pada mulanya aku ingatkan x ramai yg nak dtg, rupa-rupanya ramai giler..semua bersemangat sgt nak ditangkap gambar mereka. Ktorg berpakat yg lelaki kena pakai baju hitam manakala perempuan pakai baju putih. Memandangkan aku xde baju yg benar2 hitam so aku pinjam la baju Nua. Thankz dude..Kat bawah ni ade aku selitkan beberapa gmbar yang ditangkap petang tadi (semua dari kamera Naz) :

Hepi sgt ke tu??

Nak kena langgar ke ape ni

Tunjuk perasaan mintak presentation PSM batal

Depan signboard

Gengster2

Lepak selepas tunjuk perasaan

Yea...presentation dibatalkan (mimpi je kot)

Barisan penunjuk perasaan

Jurukamera yg cantik manis..hehehe..thankz a lot :)

Ake pergi ke fakulti petang tu naik kereta sewa, sebab kesiankan Naz kena naik bas. Tgk2 dia dah pergi dulu naik bas. Hampeh betul, buat penat je sewa kreta tu. Tp memandangkan dah sewa, so aku pun bawak la dorg ni meronda-ronda Taman U disebelah malamnya. Yang menyertai rombongan ini ialah aku, Naz, Korn, Nua dan Bro One5. Ktorg makan nasi ayam penyek, pastu terus p U Mall utk menjalanakan aktiviti wajib ktorg iaitu...KARAOKE!! Hahaha...ktorg nyayi smpai 22 lagu, x pernah ktorg buat sebelum ni. Slalunya 11 lagu je..tp mmg best la, dapat lepas tension. Lagipun skrg ni Korn dan Bro dah berani nyanyi, siap nyayi berdiri lagi...satu pencapaian yang baik, berjaya mengatasi ketakutan. Tahniah aku ucapkan. Xde la asyik2 aku ngan Naz je kena nyanyi..huhuhu....sbb byk sgt lagu suara aku dah serak skrg ni.

Tapi enjoy2 pun, PSM x siap lagi!!!! OH NOOO!!!!!!!!! Khamis ni kena present plak!!!!

1 comment:

DizzY AzZ said...

WoW... great picture!!
Wish i was there to jump with all you guyz...

::sigh::