Tuesday, April 14, 2009

Kenangan yg tidak akan dilupakan...

YAHAAA....sedar x sedar dah last sem aku kat UTM. Cepat sangat masa berlalu.Maybe sebab aku ni direct entry so mmg la rase sekejap sebab 2 tahun je. Pasni masing2 bawak haluan sendiri..maybe ade nak kawin, ade yg nak keje dan ada gak yang nak sambung belajar. Pasni dah xleh nak jumpa selalu. Perkara ni sebenarnya menunjukkan kita semakin meninggalkan alam remaja dan memasuki alam dewasa..zaman enjoy2 dah hampir hilang, bukan maksud aku bila dah dewasa xleh nak enjoy, tp prcaya la yg enjoy time remaja x akan sama dengan enjoy time besar nnti. Sbb pada masa tu kita dah banyak tanggungjawab yg perlu dipikul, terutamanya bila dah berkahwin. Tapi nak x nak kita kena juga hadapinya, lgpun kita takkan muda sentiasa. Aku slalu terfikir, lepas grad ni apa hala tuju hidup aku..apa yang aku akan buat..adakah aku akan stay kat UTM sambung blaja..dan apakah kerjaya aku nnti..kawan2 aku, apa pulak yang dorg akan buat lepas grad.

So bagi aku sebelum kita berpisah, elokklah kita tinggalkan kenangan banyak2..tangkap gambar banyak2 supaya boleh dijadikan kenangan. Sebab kita nanti bukan senang hendak berjumpa, rumah kita bukannya bersebelahan. Aku pun dah mula bergambar, mggu lepas aku ambil gmbar ngan 2 orang lecturer aku, Pn Siti Aishah dan Pn Norlin..yang lain aku x berkesempatan bergambar. Sebelum aku akhiri post ni, aku nak ucapkan good luck kepada semua member2 rapat aku iaitu Korn, Naz, Arizan, Nua, Muharam, Azwan, Zahida, Kiela, Anis, Siti dan x lupa juga kepada semua yang mengenali aku, GOOD LUCK dalam semua benda yang korg lakukan dan semoga sentiasa dirahmati Tuhan, dan aku minta maaf banyak2 kalo aku ada buat salah silap kat korg. Adios...

Bersama Pn Norlin dan ahli kumpulan Porsche - Teknokrat

Bersama Pn Siti Aishah dan rakan-rakan - English for Career Search

No comments: