Tuesday, January 27, 2009

One day in Singapore


Yahaa...aritu aku dan rakan2 iaitu Korn, Bro One5, Ida dan Joti telah pergi ke Singapore selama sehari semalam. Mmemandangkan ktorg dh last sem so saje2 la merasa p negara org, nnti bila dah balik kmpung susah plak nak p Sngapore sbb jauh. Ktorg ikut satu group rombongan yg terdiri dripada budak2 UTM jgak.
Sebahagian gmbar2 aku kat sana blehla di view di profile Friendster aku..tp buat masa ni aku x sempat nak upload semua sbb intrnet asyik ade masalah je.
OKla..sbnarnya aku nak bgtau ckit ape yg best dan ape yg x best kat sana tu.
Aku dah pun listkan seperti berikut:


YG BEST

1) Semestinya persembahan Song of the Sea..mmg mantap, x sia2 beli tiket. Aku suggest korg p tgk kalo korg ke sana.

2) Byk tempat2 menarik utk dilawati

3) Keadaan di sana yg x jauh berbeza dgn Mlaysia..so x jadi masalah bila nak jalan2
4) Best gler main Luge..dapat la aku lepas gian main go-kart yg dah lama aku x dpt main..tp malangnya satu pun xde gmbar aku time tgh main bendalah tu


YG X BEST

1) Susah betul nak cari surau n masjid...

2) Byk abis duit buat belanja kat sana kerana perbezaan matawang..so setakat nak berjalan tu OK lagi la..tp nak shoping, baik korg lupakan.

3) Tandas xda pili air!!! Camne nak basuh pas ehem2??


Ape2 pun...bg aku xde bumi yg seindah bumi kita Malaysia...proud to be Malaysian!!

No comments: