Sunday, February 1, 2009

Kisah Berani

Yahaa....salam perpaduan semua. Aku sekarang sedang cbuk menyiapkan PSM aku yg x siap2 lg dari dulu smpai skrg. Maybe aku terlalu byk mencuri masa bermain game...hohohoh...normal la kan. Tp aku akan cuba menyiapkan secepat mungkin..Insyallah.


Setelah habis main Crisis Core, game yg aku main kali ni bertajuk 'Kisah Berani', bukan 'Kisah Benar' yg ditayangkan oleh TV3 tu..sbb kisah ni x benar lgsung pun. Menceritakan pengembaraan budak di alam fantasi bernama Vision, untuk menolong kawannya yg sedang sakit(xtau sakit ape tp semestinya bukan 'sakit hati' or 'sakit mental') ..lebih kurang mcm anime MAR la. Aku x abis main pun lg so x leh crita byk..sape2 yg prnah main,bleh la berkongsi cerita ngan aku..nak kongsi duit pun bleh gak..huhuhuh. OK D'Blaze..teruskan mash button..!!! (dush..dush..dush...adui,cram plak..dush x1000)

No comments: