Tuesday, February 3, 2009

Main Basket?!

YAHAA...sejak minggu lepas badan aku semakin keletihan saban hari. Otot2 mula rasa sengal2, nasib baik otak x sengal sekali. Ini semua disebabkan kerajinan member2 aku mengajak aku bermain basket setiap ari, lgpun mmg aku sendiri yg nak main. Basket yg dimaksudkan ini bukanlah raga or bakul(ktorg bukan main masak2 or pondok2), tp bermaksud basketball. Panggil basket je, senang nak sebut x pyah membazir air liur sebut panjang2(pdhal cuma kurang satu suku kate je).
Setiap hari ade je muka2 yg kejap ade kejap x. Tp yg slalu ada cuma aku, Korn, Naz, Muha, Nuar dan Bro One5. Kadang2 ade gak Amat join, ktorg panggil dia Agon(Eye Shield 21) sbb aggresif giler. Time mula2 start main balik tu, semua semput walaupun x sampai satu prlawanan, tp aku tgk skrg ni main 4 game pun steady lg je ktorg, bagus la tu..stamina dah bertambah, lgpun satu game x lama, cuma score smpai 5 je utk menang..shoot dari jauh or dekat ke semua dikira 1 point. Aku kadang2 geram ngan diri aku sndiri sbb x boleh melompat tinggi, harap badan je. Kalo x, bleh la aku merasa buat slam dunk T_T. (Waktu kat Teknik dulu bleh la aku buat dunk sbb ring tu dah bengkok ke bwh..hohoho) Ape2 pun...esok main lagi wei!!!Hehehehe..Majulah sukan untuk diri sendiri!!


No comments: