Saturday, May 30, 2009

Manusia VS Robot : Siapa lebih kuat?

YAAHAAA....arini aku dan adik2 aku telah pergi menonton wayang. Filem yang telah ditonton ialah Terminator:Salvation yang baru ditayangkan baru2 ni. Aku mmg nak tgk sangat filem ni sebab aku mmg minat giler, semua episod dah aku tonton.

Tayangan bermula pkul 3 ptg dan kami tiba di sana dalam pukul 2.50 ptg, x smpat nak beli popcorn sebab adik bongsu aku beriya-iya sgt nak masuk cepat..sebab dia ingatkan kalau lmbat masuk nnti pintu kena kunci. Hehehe...akibatnya semua berlapar time menonton smbil melihat orang sebelah sedang sedap menjamu selera.

Tiket yg dibeli..RM9

Selepas habis menonton..mmg aku puas hati giler dgn filem ni. Kesan khas dia mmg gempak habis..dan penuh dengan aksi. Kadang2 aku teringin nak belajar macamana cara pengarah filem ni buat filem2 seperti ini. Patutla kebanyakan filem mat salleh memakan kos yg berbilion-bilion berbanding filem tempatan, kerana hasilnya pun setimpal dengan kos. Tapi bagi aku x hairan sgt bila mat salleh boleh hasilkan filem berbaget besar mcm ni sbb mereka boleh jual filem mereka di serata dunia, so keuntungan yang mereka perolehi dapat cover balik kos filem.

Terminator??

Apa2 pun, sape2 peminat filem ni yg masih belum menonton..cepat2 la pergi panggung. Aku jamin korg mesti xkan rugi punya. Adios..

No comments: