Wednesday, July 29, 2009

Tag dari Jihah

1. Apakah yang anda sedang lakukan 30 minit yang lalu?

Bagi makan hamster aku yg asyik2 lapar je, x pernah kenyang

2. 2 jam yang lalu?

- sedang tido smbil bermimpi

3. Minggu lepas?

- Aku balik rumah, saje2 balik sbb nak berkumpul 1 family sbb akak n suaminya balik jugak

4. Tiga lagu yang boleh anda dengar berulang-ulang kali?

i) Stay the same - Joey Mcintyre
ii) Bad - MJ
iii) Beat It - MJ

5. 3 binatang yang anda tak suka?

i) Lalat - slalu mengacau aku makan. Kalo kat umah plak, slalu menceroboh bilik aku, sbb bilik aku sebelah dapur je (bilik tambahan)
ii) Kucing - bukan semua la, cuma kucing kat kedai makan yg suka pegang2 peha orang mntak makanan. Aku takut kuku mereka ni. Menjadikan waktu makan aku tidak tenang je.
iii) Anjing - suka kejar org tanpa tujuan. Tembak je

6. 5 fakta tentang anda?

i) amat meminati Power Rangers walaupun dah besar. Tiap2 minggu download dr YouTube. Kalo ade banyak duit, nak je aku beli semua action figures PR ni.

ii) agak pemalu(terutamanya ngan perempuan), susah nak kenal ngan orang. Tu sbb x banyak kawan. Tapi ramai mesti salah anggap aku ni berlagak sbb x tegur org.

iii) minat lumba go-kart, tapi hobi tersebut x dapat dikembangkan kerana semua member dan ahli keluarga aku x berminat nak berlumba. X kan la aku nak race sorang2.

iv) Main game hari2..sehari x main boleh jadi giler.

v) Anak laki tunggal dalam keluarga. Yg lagi 4 org semua perempuan. So agak bosan xde rakan utk berwrestling. Time tido gak amat membosankan sbb xde sesi bedtime story and gossip..haha, sbb tido sorang2.

7. Tahun depan mungkin anda?

- Masih lagi melayari alam master ini
- Dapat teman hidup kot..hihiii..harap2

8. Saya tak reti sangat…

- menari, badan kaku (berangan nak menari mcm MJ).
- congak matematik. Tambah tolak yg senang2 pun still kena guna jari (guna jari pun boleh). Sbb tu x minat math.
- cakap English. Gagap2 dan slalu xtau nak lontarkan ayat. Ni antara perkara aku aku rase amat penting untuk aku perbaiki.
- Programming
- Mengorat, kan best kalau bleh jadi selamba mcm Pali

9. Saya pandai …

- main sesetengah game seperti Final Fantasy, Pokemon dll
- main basketball (sekadar tahu basic skill je).
- habiskan duit beli benda2 yg aku minat.
- kemas bilik.
- hormat orang tua (sori Jihah, yg ni tiru jwapan ko)

10. Kawan saya…

- agak ramai

11. Saya ada…

- keluarga yg tersayang
- PSP yg mesti digunakan sebelum tido
- PS2 yg asyik meragam, byk CD xleh main
- koleksi action figures PR (buat masa ni x banyak lagi)
- wang yg sedikit..huhuhuhuuuu
- rakan yg baik

12. Saya seorang…

- lelaki
- yg cuba menambahkan keyakinan diri hari ke hari
- yg beremosi x menentu

13. Adik saya…

- semua perempuan

14. Saya tak pernah bosan dengan (senaraikan 3)…

- char kueytiaw
- teh ais
- Power rangers

15. Bilakah pertama kali bercinta?

- beberapa tahun yg lepas

16. Perkara yang selalu orang tak percaya tentang anda?

- bila aku kate aku x reti jawab soalan2 exam. Mmg aku xreti jwb, xkan nak kata 'kacang je' kot

17. Saya rindu…

- Familia
- zaman muda remaja dan kanak2
- zaman diploma

18. Saya tak sabar…

- nak ada duit sendiri
- nak konvo bulan 8 ni
- dalam membuat sesuatu

19. 5 laman yang anda slalu layari?

- Facebook
- Blog
- Kosmo Online
- YouTube
- OneManga

20. Anda mahu tag?

Ayenxz, Hafiz, Kemma, Fakru, Zizi, Bro One5, Mista Falie Wassup, Opiya Onel dan sesape yg berminat nak buat. (kalo dah buat, xpela)

2 comments:

.Gha A. said...

maceh sebab laksanakan tugas dengan amat baik :)

bila besday ko?aku nak adiahkan power rangers kat ko. :D :P

D'Blaze said...

heheh..thankz :)

besday aku lmbat lagi...30 nOvember