Friday, September 11, 2009

Alien dalam bilik

YAAHAAA...ada alien dalam bilik aku. Beliau baru tiba petang tadi. Beliau tidak datang dengan UFO beliau sendiri, tetapi datang dengan menaiki motor aku..katanya nak jimat minyak..RON97 dah mahal katanya. Nak cerita macamana rupa paras Encik alien ni, beliau mempunyai 3 kaki..dan satu mata!!! Jangan main-main dengan kuasa yang dimiliknya...sekali beliau pandang korang, beliau akan ingat segala perbuatan korang yang beliau telah lihat, malah boleh memaparkan semula segala jenis aksi yang korang telah tunjukkan pada beliau sebelum itu.

Adui...merepek-repek la pulak kali ni..actually alien yang aku maksudkan ni ialah CamCoder + tripod yang aku pinjam dari FP petang tadi. Ianya bakal digunakan untuk rakam video pendek sempena tugasan subjek video yang perlu disiapkan sebelum akhir semester ini. Storyboard dah siap dan telah dipersetujui oleh Encik Jo (lecturer subjek ini), yang tinggal adalah proses rakaman dan editing. Proses editing tu aku tak berapa kisah..tapi proses merakam ni yang amat dikisah-kisahkan.

Mr Alien

1st thing mestilah perasaan malu nak mampus tu ada dalam diri untuk berlakon dan menjalankan shooting di tempat awam. Keduanya pulak sekarang bulan puasa..so penat la nanti time buat shooting. Aku memang cadang nak buat selepas raya namun masa tak mengizinkan kerana ianya sangat jelez dengan aku. Nak tak nak kena jugalah aku shoot. Kalau buat waktu malam, takut gelap pulak. Dah le aku ni gelap..nanti langsung tak nampak muka pelakon dalam movie tu..hehehehe.

Aku harap proses pengambaraan dapat berjalan dengan lancar dan minta-minta cuaca baik pada hari tersebut..amin...

p.s : Bro...jgn lupa dtg / Piya..aku dah update..ko update la jugak k
.
.
.

2 comments:

Pya said...

hehe.. nanti nak nengok ye videonyer bile da siap... buat yg best2 tau! hehee...

D'Blaze said...

segan le..cuma wat video bodo2 je...