Wednesday, September 2, 2009

Sejuk....

YAAHAA...malam ni sungguh sejuk dan nyaman, sebab siang tadi hujan turun agak lama dan lebat. Sepatutnya time2 macam ni la sedap tido, tapi x tau nape aku x boleh tido plak. So nak buang masa aku pun menulis la cerita kali ni...walaupun tiada apa2 yang menarik pun untuk diceritakan.

Cerita pertama; hari ni 1st time aku naik bas sejak dari mulanya semester kali ni. Ini semua gara-gara hujan memang lebat giler time aku nak pi kelas petang tadi. Nak tunggu sampai hujan berenti pun x boleh sebab kelas tu ada lab test..xkan la nak masuk lambat kot. So xde pilihan lain, naik bas la. Tapi bagus jugak..merasa la naik bas sem ni.

Lebat betul

Cerita kedua; lab test aku mula pukul 3...duration menjawab yang diberikan ialah selama 30 minit. So paling kurang pun +-habis pukul 4 la. Setelah selesai membina aplikasi yang diminta..aku terus kemas laptop dan keluar lab. 2 minit pastu Korn pulak keluar. So kitaorang pun terus menuju ke tempat tunggu bas. Time tu rasa x sedap hati je...bila nampak bas datang, aku terus tanya Korn, "Ada ke Dr. kata lepas jawab test boleh balik?". Dia jawab "x tau". Aku pun x sure...seingat aku macam ada, tapi samar2 je ingatan tu. Mana tau cuma imiginasi aku je. Yang menambahkan lagi kesangsian kitaorang ialah ada beberapa pelajar yang siap awal, tapi diorang still duduk dalam kelas.

So nak sedapkan hati sendiri, kitaorang pun anggap la diorang x keluar sebab nak main internet kat lab. So kitaorang terus naik bas. Tapi time kitaorang keluar, xde orang pun Dr. halang or bagitau yang lepas ni ada kelas. Namun mungkin Dr. x perasan pemergian kami sebab time tu dia sedang mengajar salah seorang pelajar kelas tersebut. Oh noo...yang mana satu betul ni..ada kelas or xde...jawapan hanya akan aku ketahui esok pagi bila berjumpa dengan beberapa pelajar yang ambil subjek yang sama dengan aku petang tadi..

Cerita ketiga; lepas berbuka dekat Gerai di Jalan Kebangsaan dengan Bro..kitaorang terus pi Jusco untuk solat maghrib (sebab Bro xkan sempat solat kalau dia terus balik rumah, jauh). Pastu aku saje2 tinjau kedai Speedy..tetiba aku terpandang DVD Gekiranger. Dari episod pertama sampai habis tu. Rasa nak beli sebab siri ni masih belum ada dalam koleksi aku, namun malas nak beli kat sini sebab selalunya mahal sebab original..tapi tengok2 harga, terkejut aku. Diorang bagi potongan sebanyak separuh harga bagi DVD2 terpilih. Apa lagi..aku terus sambar la. Hehehee.. mmg Die Hard Fan Power Rangers & Super Sentai betul...tapi Ultraman dan kamen rider aku x minat la pulak.

Toys tu x termasuk..saje2 letak
.
.
.

No comments: