Wednesday, December 9, 2009

Cuti-cuti aku

YAAHAAAA.... sedar x sedar dah nak abis dah cuti ni. Tapi macam tiada apa2 yg aku buat dalam cuti ni. Memang ada buat macam2, tapi x boleh dikira sebagai perkara2 yg berfaedah. Listnya adalah seperti berikut :

- makan
- tido
- main PS2 (SVR2010, Tales of the Abyss, FIFA 2010)
- main Facebook (+ Country Story, Restaurant City, Pet Society)
- download video dari YouTube
- layan Kamen rider Dragon Knight, Power Rangers RPM, Samura Sentai Shinkenger, Go-Onger
- jalan2 sekitar Manjung, Sitiawan dan Teluk Intan
- balik kampung kutip durian dan rambutan
- tolong mak buat kerja rumah
- tgk wayang di Big Cinema (Papadom, Senario, MySpy)
- main boling dengan member dan famili
- sambut raya haji
- gathering dengan member Teknik (di Funfare)
- tonton EPL (bila MU main)


dan beberapa perkara yg lain. Dan dengan itu habislah cuti sebulan aku begitu saja...huhuu.

Tapi dalam cuti ini jugalah berlaku peristiwa yg jarang berlaku, kawasan taman aku BANJIR!!
Air banjir dah masuk rumah aku sikit, tapi Alhamdulillah hujan berhenti x lama selepas tu, so air surut balik. Mmg kelam kabut la time tu, famili aku dan jiran2 sebelah rumah aku semua cepat2 keluarkan kereta, park dekat kawasan yg tinggi sikit. Kalau x, faham2 je la nasib kereta tu.
.
.

2 comments:

.Gha A. said...

umah ko banjir?kesian. bestnye cuti sem, aku rindu nak cuti lama2.huhu

p/s: aku beli tiket myspy aritu. tp x tgk. best kah cta nye?

D'Blaze said...

uh..aku cadangkan supaya ko x bawak budak bwh umur tgk sekali. sbb crita ni byk sgt lawak dan adegan lucah la..aku pun x sangka pulak crita ni mcmtu. dah la aku tgk ngan adik2 aku..huhuhuh