Wednesday, November 26, 2008

Agenda di waktu cuti

Yahhaaaa....aku kembali menulis blog ni. Spnjang cuti ni mmg xde benda2 menarik yg aku nak crita sbb aku dok lepak kat umah je memanjang...bukan melintang..Abis2 bangun tido nmpak je playstation depan mate,trus sambar controller...heheh...alamatnya melambung la bil letrik bulan ni.

Nak keje???Malas la plak sbb kejap sgt...lgpun aku mmg cadang nak abiskan cuti ni dgn main game sbb sem depan dh mula sibuk,almaklumla PSM2 telah memunculkan dirinya.Lgpun kat umah jela aku bleh main PS2..kat kolej xbley.. :(

Sebelum ni aku ade kate aku dh maleh nak main FF12 balik...tp last2 aku main gak...hohoho...Alhamdulillah xde brlaku ape2 masalah...sbb sblum ni ade 1 stage tu,game msti hang...bukang hang yg penang punya,ni hang english punye.Pastu bila aku beli cd baru,baru x hang...so aku pun meneruskan pengembaraan di alam fantasi...nama game dia pun final fantasy kan..

tapi yang jadi masalh skrg ni ialah FF12 ni bahasa dia cukup pekat...mcm sastera la plak..so aku yg x terer BI ni kdg2 tercengang gak bila main sbb x fham ape yg dorg ckap...lama2 otak aku bleh jadi mcm Shakespear la plak...huhuhu...

Ooo...sebelum terlupa,inginlah aku mengucap sepatah dua kata kepada member aku bernama ayenxz....aku nak ucap.....


TAHNIAH LAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

(Hanya dia je yang faham kenapa ucapan tersebut diberikan)

No comments: