Saturday, December 20, 2008

Rollerblade di Skudai Parade

YAHAAA...arini aku nak bercerita pasal aktiviti aku di Skudai Parade beberapa bulan lepas. Walopun dh lama berlalu tp arini baru aku bleh crita. Antara sebabnya gmbar ktorg kat sana Naz simpan..dia xnak bg..huhuhu. Baru semalam aku dapat dari dia.

Aku p sana ngan Korn, Bro One5 dan Naz. Naik mtor. Sampai2 je ktorg terus main boling. Ntah la nape, skil aku x prnah improve..huhuhu...xde bakat kot. Tp yg aku nak cerita ni bukannya pasal men boling, itu dh kerap sgt. Aku nak cerita psal perkara yg x prnah or jarang ktorg lakukan, iaitu ktorg telah main rollerblade selepas main boling.

Aku mmg prnah main tp time darjah berapa ntah,aku pun dah x ingat. Dah tersangatlah lama aku x main. Dulu time kecik2 my dad belikan my sis rollerblade,time tu aku xnak walopun my dad dh offer. Tp bila kat umah, aku yg beriya-iya men rollerblade my sis dalam umah. Pastu aku dah jadi nak plak..then dapatla aku rollerblade. Aku ingat lg..akak aku punya warna kuning kehijauan sikit, akunye plak wrna oren. Dulu katak suka sgt masuk dalam tu..heheh..kadang2 bila dah pakai baru terasa ade benda yang menggelikan dalam kasut...heheheh.Skrg ni ntah kat mene la rollerbalde2 tu. Berbalik kepada cerita tadi, member2 aku yg len belum prnah mencuba. So ktorg try2 jela. Malangnya hero malaya, Naz xnak plak. Daripada 4 org dh jadi 3 org...huhuhu..dia p main game arcade plak..main game kat blik la..heheheh.


Pas pakai je kasut tu, ktorg try la berdiri. Then kaki terasa amatlah licin sehinggakan ktorg berjalan mcm org x reti berjalan.hehehe. Kena pegang dinding or ape2 jela yg bleh dipegang. Aku ingatkan pengalaman dulu bleh la membiasakan aku, rupa2 nya x jugak. Aku pun ntah berapa kali terjatuh..ade sekali tu aku belanggar ngan org n then jatuh terduduk. Sakit gler pu*gg*ng...heheheh(pada waktu ini Naz masih bermain game dengan tekun.) Segan gak la bila tgk budak2 kecik terer gler main..mcm nak menunjuk pun ade,cis..Tp ape2 pun ktorg hepi sbb dapat la pengalaman bermain benda pelik ni. Then ktorg join la Naz main game.

The End (walopun byk lg tp aku dh lupa)

No comments: