Friday, October 30, 2009

Gotta Catch'em All

YAAHAAA.....why? kenape time2 mcmni la ada game aku nak main. Bukan apa, yang membuatkan aku kisah sebab sekarang ni musim exam. Bila aku nak study kalo asyik main game je. Bagi siapa2 yang kenal aku, diorang akan tau yang aku ni kaki game. Sehari x main game boleh jadi giler. hehehe..so exam atau tidak, aku nak main game jugak..hehehehe.

Game yang aku main kali ini ialah Pokemon Pearl (NDS) tapi main kat PC guna emulator, xde duit nak beli NDS. Aku start main malam semalam, tapi memang agak terseksa ckit sebelum dapat main. Mcm2 perkara dan setting perlu buat, dan Alhamdulillah dapat jugak aku main game ni tanpa sebarang error (buat setakat ini la). Di bawah ada aku selitkan beberapa shot yang aku ambil semasa main game ni :

Bandar nampak lebih realistik (mcm 3D sikit)

Boleh tengok berat Pokemon melalui penimbang..best giler

Battle scene yg lebih besar sebab guna Dual Screen
.
.

No comments: